Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
京都女子大学発達教育学部紀要 >
第15号(2019-02-10) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11173/2879
|
Title: | 省察による保育観の問い直し : ALACT モデルを用いた教育実習のリフレクションを通して |
Other Titles: | Reflection delivers reconsideration educational philosophy : ALACT model provides student teachers’ reflection on their teaching practicum experiences |
Authors: | 村井, 尚子 MURAI, Naoko |
Keywords: | リフレクション 教育実習 保育者養成 保育観 査察 |
Issue Date: | 10-Feb-2019 |
Publisher: | 京都女子大学発達教育学部 |
URI: | http://hdl.handle.net/11173/2879 |
Appears in Collections: | 第15号(2019-02-10)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|