Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
京都女子大学発達教育学部紀要 >
第14-1号(2018-02-10) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11173/2563
|
Title: | 他者へのempathyを育成するグループワークの実証的検討 : 教職論の授業において |
Other Titles: | An analysis on the Process That Student Teachers Develop Their Empathy Toward Others With Collaborative Learning |
Authors: | 村井, 尚子 MURAI, Naoko |
Keywords: | emapthy 現象学的教育学 教師教育 アクティブラーニング 絵本 |
Issue Date: | 10-Feb-2018 |
Publisher: | 京都女子大学発達教育学部 |
URI: | http://hdl.handle.net/11173/2563 |
Appears in Collections: | 第14-1号(2018-02-10)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|