DSpace
  Kyoto Women's University   Kyoto Women's University Library English 日本語

Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
教職支援センター研究紀要 >
第03号(2021-03-10) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11173/3289

Title: 個別最適化された学びと協働的な学びとのコラボレーション : コロナ禍から考えるこれからの教育課程
Other Titles: Hybrid of "Personalized and self-regulated learning" and "Collaborative learning" : curriculum from the perspective of COVID-19 crisis
Authors: 谷川, 至孝
TANIGAWA, Yoshitaka
Keywords: 個別最適化
教育格差
コロナ禍
未来の教室
GIGAスクール
Issue Date: 10-Mar-2021
Publisher: 京都女子大学教職支援センター
URI: http://hdl.handle.net/11173/3289
Appears in Collections:第03号(2021-03-10)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
0185_003_002.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback