Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
教職支援センター研究紀要 >
第03号(2021-03-10) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11173/3289
|
Title: | 個別最適化された学びと協働的な学びとのコラボレーション : コロナ禍から考えるこれからの教育課程 |
Other Titles: | Hybrid of "Personalized and self-regulated learning" and "Collaborative learning" : curriculum from the perspective of COVID-19 crisis |
Authors: | 谷川, 至孝 TANIGAWA, Yoshitaka |
Keywords: | 個別最適化 教育格差 コロナ禍 未来の教室 GIGAスクール |
Issue Date: | 10-Mar-2021 |
Publisher: | 京都女子大学教職支援センター |
URI: | http://hdl.handle.net/11173/3289 |
Appears in Collections: | 第03号(2021-03-10)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|