DSpace
  Kyoto Women's University   Kyoto Women's University Library English 日本語

Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
研究紀要(宗教・文化研究所) >
第34号(2021-02-28) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11173/3225

Title: 「お茶の時間」を通した幼児期の「学び」に関する一考察
Other Titles: A Study on Early Childhood Learning through Tea Ceremony Time
Authors: 村井, 尚子
平井, 亙
吉川, 嘉宏
中川, あかり
MURAI, Naoko
HIRAI, Toru
YOSHIKAWA, Yoshihiro
NAKAGAWA, Akari
Keywords: 幼児茶道
保育園
幼児の学び
日本文化
非認知能力
Issue Date: 28-Feb-2021
Publisher: 京都女子大学宗教・文化研究所
URI: http://hdl.handle.net/11173/3225
Appears in Collections:第34号(2021-02-28)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
0160_034_008.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback