Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
教職支援センター研究紀要 >
第02号(2020-03-31) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11173/3097
|
Title: | 子ども・子育て支援に関する実践と研究を通した学生の学び |
Other Titles: | The Influence on Students of Experiencing and Studying Support Activities to Infants and their Parents |
Authors: | 瀬々倉, 玉奈 SESEKURA, Tamana |
Keywords: | アクティブ・ラーニング 地域貢献 保育者養成 異職種 他(多)職種 協働(コラボレーション) |
Issue Date: | 31-Mar-2020 |
Publisher: | 京都女子大学教職支援センター |
URI: | http://hdl.handle.net/11173/3097 |
Appears in Collections: | 第02号(2020-03-31)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|