Kyoto Women's University Academic Information Repository >
紀要論文(Bulletin Paper) >
京都女子大学人文論叢 >
第65号(2017-01-31) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11173/2382
|
タイトル: | Online Business English : Enrichment components for elective university classes |
著者: | BRADFORD-WATTS, Kim |
キーワード: | Business English Social Media Enrichment Elective university classes |
発行日: | 2017年1月31日 |
出版者: | 京都女子大学人文学会 |
抄録: | This paper proposes a number of reasons that selected elements of English for online business should be included in instruction for elective university classes in Japan. Such elements include web presence and social media. Each element is discussed briefly before examples are given as to how the enrichment component can be incorporated into a number of elective classes |
URI: | http://hdl.handle.net/11173/2382 |
出現コレクション: | 第65号(2017-01-31)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|