DSpace
  京都女子大学   京都女子大学図書館 English 日本語

Kyoto Women's University Academic Information Repository >

ブラウズ : 著者 カンベルラーセン ジョン

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:   
ソート項目: ソート順: 表示件数 表示著者数:
検索結果表示: 1 - 15 / 15
プレビュー発行日タイトル著者
2017年12月25日A typology of reported speechCampbell-Larsen, John
2022年12月23日Analyzing a student conversation : Glass half full or glass half empty?Campbell-Larsen, John
2016年3月14日Discourse awareness : Going beyond the sentenceCampbell-Larsen, John
2024年3月15日Existence, negation and negative existentials : The singular/plural distinction in negative existentials in EnglishCampbell-Larsen, John
2019年3月15日Formulaic language : The case of How about you?JOHN, Campbell-Larsen
2022年3月15日Interactional competence in L2 learning : Is it taught or activated?Campbell-Larsen, John
2018年12月25日Lexical non-correspondence in Japanese and English : AdjectivesCampbell-Larsen, John
2023年3月15日North at the top: Cardinal directions in languages, maps, and Hollywood moviesCampbell-Larsen, John
2021年3月15日Quantifying : Fuzzy categories and non-regularity in EnglishCampbell-Larsen, John
2021年12月25日Recipient design in reported speech : How reporters manage the entry into and progress through reported interactionJohn, Campbell-Larsen
2020年12月25日Reported speech : Optionality and constraints in choosing how to report an utteranceCampbell-Larsen, John
2023年12月31日Seeing both the wood and the trees : A micro/macro description of interactional competence development in L2 English learningCampbell-Larsen, John
2018年3月1日Turn taking in learner conversationCampbell-Larsen, John
2017年3月14日Verbs of vision and category violations : Why see, look and watch are difficult to defineCampbell-Larsen, John
2016年12月25日You went where? Repair in language teaching and learningカンベルラーセン, ジョン; Campbell-Larsen, John
検索結果表示: 1 - 15 / 15

 

Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください